Lika roligt som det är att köpa granen, klä den och njuta av den under julveckorna, lika härligt är det att få kasta ut den (oj, det låter elakt!), att plocka bort juldekorationerna och lägga dem i en låda och tänka: "om ett år är det dags igen, och det kommer att gå så fort". Det blir tomt, men mer plats. Tack granen!
Visar inlägg med etikett christmas tree. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett christmas tree. Visa alla inlägg
tisdag 6 januari 2009
Julgransplundring, hej då lilla gran!
Lika roligt som det är att köpa granen, klä den och njuta av den under julveckorna, lika härligt är det att få kasta ut den (oj, det låter elakt!), att plocka bort juldekorationerna och lägga dem i en låda och tänka: "om ett år är det dags igen, och det kommer att gå så fort". Det blir tomt, men mer plats. Tack granen!
Etiketter:
christmas tree
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
