Visar inlägg med etikett breakfast. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett breakfast. Visa alla inlägg

söndag 11 januari 2009

Söndagsmorgon

Morgonrodnad över Hammarby sjö 11 januari 2009
Foto: Magnus Holmqvist

Förutsättning för en lyckad söndagsmorgon för mig är:
DN söndag
En god söndagsfrukost och idag extra bra reportage då Miriam besökte varghägnet i Kolmården och lugnade en mycket vargrädd reporter på DN att hon inte en enda sekund var rädd, och ... håller på vargarna! BRA! (vargbilden från DN)
Frukosten består av Roiboi-te, Husmans rutbröd med mjukost och tomat, flingor med hemgjort äppelmos (utan socker) och på toppen en kopp kaffe med Oat Bit-kex!