Från ett blåsigt Fåfängan fick man bra utsikt när segelbåtarna i Volvo ocean race kom. Mäktigt att se farleden vara fylld av följebåtarna. Första segelbåten var Ericssons 3:a. Finaste båten är den röda Pumabåten och helikoptrarna smattrade ovanför våra huvuden.
Visar inlägg med etikett Volvo ocean race. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Volvo ocean race. Visa alla inlägg
onsdag 17 juni 2009
Båttävling
Från ett blåsigt Fåfängan fick man bra utsikt när segelbåtarna i Volvo ocean race kom. Mäktigt att se farleden vara fylld av följebåtarna. Första segelbåten var Ericssons 3:a. Finaste båten är den röda Pumabåten och helikoptrarna smattrade ovanför våra huvuden.
Etiketter:
Volvo ocean race
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
